Rejestracja odbywa się za pośrednictwem formularza dostepnego pod linkiem ZGŁOŚ UCZESTNICTWO
Opłata konferencyjna jest podzielona na dwie części:
Ad 1/ Opłata pt. ORGANIZACJA KONFERENCJI będzie obejmowała wszystkie koszty hotelowe (noclegi; wyżywienie tzn. śniadania, obiady w formie bufetu lunchowego i kolacje; koszty parkowania na terenie parkingu strzeżonego przy Hotelu ZAMEK RYN****, przerwy kawowe).
Ad. 2/ Opłata pt. OPŁATA REJESTRACYJNA obejmuje pozostałe koszty organizacji konferencji oraz materiałów konferencyjnych.
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, otrzymacie Państwo dwa dokumenty PROFORMA, kóre należy opłacić.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc (maks. 47 uczestników) na konferencji oraz chwilowo zamrożony VAT (do końca roku) prosimy o jak najszybsze rejestrowanie się, wnoszenie opłat oraz przesyłanie streszczeń (ze względu na cenę druku lub zakup pendrivów).
Rodzaj pokoju |
Opłata ORGANIZACJA KONFERENCJI |
Opłata REJESTRACYJNA (z 23% VAT) |
RAZEM koszt udziału w konferencji |
1-osobowy |
1700,-PLN |
500,-PLN |
2200,-PLN |
2-osobowy |
1500,- PLN |
500,-PLN |
2000,-PLN |
3-osobowy |
1300,-PLN |
500,-PLN |
1800,-PLN |
PRZEJDŹ DO: