Zespół ITR w Akademii Menadżera Innowacji (AMI)

19.03.2019r.

Informujemy, że trzyosobowy Zespół Instytutu rozpoczął uczestnictwo w programie doradczo-szkoleniowym dla innowacyjnych firm – Akademii Menadżera Innowacji (AMI). Projekt ten jest skierowany do firm, które chcą zwiększyć swoją innowacyjność i konkurencyjność na rynku, nauczyć się nowoczesnego zarządzania oraz wdrażania innowacji.

AMI to jedyny taki program w Polsce. Jego unikalny charakter polega na wykorzystaniu efektu synergii pomiędzy wsparciem warsztatowym, doradczym, mentorskim i eksperckim. W wyniku udziału w AMI, przygotowane zostaną projekty wdrożeniowe odpowiadające na potrzeby z zakresu innowacyjności zdiagnozowane w przedsiębiorstwie, takie jak np. zarzadzanie talentami, stymulowanie współpracy B+R, kontaktów z klientami przy tworzeniu i doskonaleniu produktów. Celem AMI jest zwiększenie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw poprzez podniesienie kompetencji pracowników.

AMI to projekt oferujący nam nie tylko szkolenia w postaci cyklicznych zjazdów z wykładami i warsztatami, ale również zapewniający indywidualne wsparcie doradców przez cały cykl uczestnictwa w programie. Projekt zakłada przede wszystkim:

Celem AMI jest wyposażenie menadżerów i pracowników kluczowych dla procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem zmian, który prowadzi do wdrażania innowacji oraz wzmocnienie umiejętności zarządzania procesem innowacyjnym przez menadżerów polskich przedsiębiorstw, a także generowanie innowacji przez pracowników przedsiębiorstw.

AMI jest kompleksowym programem szkoleniowo-doradczym skierowanym do menedżerów i właścicieli przedsiębiorstw działających na terenie RP. Potrzeba realizacji takiego programu wynika wprost ze Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Celem projektu jest wyposażenie menedżerów przedsiębiorstw w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem zmian, umożliwiające wdrażanie innowacji. Program ten służy przekazaniu wiedzy o przygotowaniu organizacji do wdrażania zmian i wykształceniu odpowiednich umiejętności stymulujących postawy innowacyjne w firmach, wdrażanie innowacji i umiejętności zarządzania nimi (od etapu powstawania nowych pomysłów i ich weryfikacji przez sprzedaż produktu klientom i ich udoskonalenie do czerpania inspiracji z rynku oraz tworzenia nowych rozwiązań / doskonalenia istniejących). Obszary tematyczne Akademii Menadżera Innowacji oparte są na narzędziu diagnostycznym IHC i obejmują sześć kluczowych obszarów:

  1. Kulturę innowacyjności,
  2. Zrozumienie biznesu,
  3. Strategię,
  4. Strukturę organizacyjną,
  5. Potencjał i zasoby,
  6. Procesy.

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij